Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Λίγα περί πλεονεξίας...

Έλεγαν οι Αρχαίοι σοφοί ημών προγονοι¨η φθήνεια φέρνει τον παρά" Τι κάνωμε όμως εμείς οι σύγχρονοι Ελληναράδες. Απλώς ανεβάζουμε τις τιμές στα ύψη. Παράδειγμα. στην επαρχία μου συνηθίζω να αρχίζω τα μπάνια στην θάλασσα απο το Μάιο. εκει στην παραλία ηταν μια μικρή καφετέρια. μετά το μπάνιο εγώ και μερικοί άλλοι πίναμε το φραπεδάκι μας. πριν τέσσερα χρόνια στοίχιζε 1.50€. κάθε χρόνο λίγο λίγο ο πλεονέκτης ανέβαζε την τιμή. τον περασμένο χρόνο ο φραπές είχε φθάσει 3.50€. φυσικά και αραίωσαν οι πελάτες. εγώ απο πέρυσι σταμάτησα τελείως να πίνω φραπέ στην παραλία και μετά το μπάνιο γύριζα σπίτι μου το εκανα μόνος μου και το φραπεδάκι μου στοίχιζε μόνο 20 λεπτά. Φέτος Φίλοι μου ψάχνω να βρώ την καφετέρια ανοιχτή μα δεν υπάρχει. ¨Εκλεισε μου λένε. Μα με τέτοια πλεονεξία δεν θα έκλεινε? Ακούς εκει σε τρία χρόνια Αύξηση 300%!. Αυτό πρέπει να πάθουν πολλοί ακόμη. Να θυμηθούν οι πλεονέκτες τους σοφούς προγόνους μας " Η ΦΘΗΝΕΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου